Kvaliteta usluge je više od same usluge. Tako razmišljamo i tako djelujemo. Održavanje za nas nije samo “rješavanje problema”, nego i proaktivna briga, brz i jasan odgovor, ugodan kontakt i stalno traženje boljeg rješenja. To je način na koji radimo zajedno – unutar tima i s našim kupcima.
Kupnjom dizala zapravo ulazite u dugoročan odnos s organizacijom koja će se o sustavu brinuti godinama. Budući da dizala izravno utječu na sigurnost i svakodnevni život korisnika, odgovorno preuzimamo održavanje svakog dizala koje isporučimo i/ili montiramo – u okviru ugovora sklopljenog s kupcem.
Cilj je jednostavan: siguran rad, najmanje zastoja i jasna komunikacija.
Radimo kroz organiziranu mrežu regija kako bismo smanjili vrijeme dolaska na lokaciju. Naše iskusno tehničko osoblje pruža pouzdane intervencije i pravodobna rješenja, od uobičajenih korekcija do složenijih zahvata.
Osiguravamo redovito postprodajno održavanje za sigurno i nesmetano korištenje dizala.
Dijelovi zamijenjeni tijekom održavanja, kvara ili modernizacije dokumentirani su i dolaze s pripadajućim jamstvima – sve prema ugovoru o održavanju.
Svi podaci o dizalima vode se u elektroničkoj bazi: povijest intervencija, zamjene dijelova i dijagnostika. Evidenciju redovito analiziramo, kako bismo na vrijeme uočili trendove i spriječili ponovne kvarove.
Naš servisni tim čine tehničari s iskustvom u održavanju različitih tipova i generacija dizala. Kontinuirano se usavršavamo i razmjenjujemo znanja unutar mreže kako bismo osigurali konzistentnu kvalitetu usluge.
Držimo zalihe ključnih komponenti i osiguravamo brzu nabavu specifičnih dijelova, kako bi vrijeme zastoja bilo što kraće. Sve izvedene radnje snimamo i arhiviramo, pa je stanje sustava uvijek transparentno.
Dogovorimo obilazak i pregled – pripremit ćemo ponudu održavanja prilagođenu vašoj zgradi i načinu korištenja.
Tel: +385 99 746 862 · E-pošta: info@cetina-dizala.hr