Održavanje i servis | Cetina Dizala – Ugradnja dizala i servis 0–24

Održavanje i servis dizala

Kvaliteta usluge je više od same usluge. Tako razmišljamo i tako djelujemo. Održavanje za nas nije samo “rješavanje problema”, nego i proaktivna briga, brz i jasan odgovor, ugodan kontakt i stalno traženje boljeg rješenja. To je način na koji radimo zajedno – unutar tima i s našim kupcima.

Naš pristup održavanju i servisu

Kupnjom dizala zapravo ulazite u dugoročan odnos s organizacijom koja će se o sustavu brinuti godinama. Budući da dizala izravno utječu na sigurnost i svakodnevni život korisnika, odgovorno preuzimamo održavanje svakog dizala koje isporučimo i/ili montiramo – u okviru ugovora sklopljenog s kupcem.

Cilj je jednostavan: siguran rad, najmanje zastoja i jasna komunikacija.

Regionalna servisna mreža

Radimo kroz organiziranu mrežu regija kako bismo smanjili vrijeme dolaska na lokaciju. Naše iskusno tehničko osoblje pruža pouzdane intervencije i pravodobna rješenja, od uobičajenih korekcija do složenijih zahvata.

Jamstvo i originalni dijelovi

Osiguravamo redovito postprodajno održavanje za sigurno i nesmetano korištenje dizala.

Dijelovi zamijenjeni tijekom održavanja, kvara ili modernizacije dokumentirani su i dolaze s pripadajućim jamstvima – sve prema ugovoru o održavanju.

Digitalna evidencija (elektronička baza podataka)

Svi podaci o dizalima vode se u elektroničkoj bazi: povijest intervencija, zamjene dijelova i dijagnostika. Evidenciju redovito analiziramo, kako bismo na vrijeme uočili trendove i spriječili ponovne kvarove.

Stručni kadar

Naš servisni tim čine tehničari s iskustvom u održavanju različitih tipova i generacija dizala. Kontinuirano se usavršavamo i razmjenjujemo znanja unutar mreže kako bismo osigurali konzistentnu kvalitetu usluge.

Što obično uključuje ugovor o održavanju

  • Preventivne, planirane preglede i podešavanja
  • Korektivne intervencije u slučaju kvara
  • Zamjenu potrošnih dijelova prema potrebi i stanju
  • Vođenje i dostavu evidencije (radni nalozi, izvješća, preporuke)
  • Dežurni servis 0–24 (ako je ugovoreno)
 
Opseg i SLA dogovaraju se prema potrebama zgrade i režimu korištenja.

Kako izgleda postupak prijave kvara

  1. Prijava telefonom ili e-poštom
  2. Zaprimanje i prioritetizacija – odmah obavještavamo dežurnu ekipu
  3. Dolazak i dijagnostika na lokaciji
  4. Otklanjanje kvara i testiranje rada
  5. Zapisnik/izvješće u digitalnoj evidenciji + preporuka za daljnje korake (ako je potrebna)

Zaliha i dobava dijelova

Držimo zalihe ključnih komponenti i osiguravamo brzu nabavu specifičnih dijelova, kako bi vrijeme zastoja bilo što kraće. Sve izvedene radnje snimamo i arhiviramo, pa je stanje sustava uvijek transparentno.

Trebate ponudu ili procjenu?

Dogovorimo obilazak i pregled – pripremit ćemo ponudu održavanja prilagođenu vašoj zgradi i načinu korištenja.

Tel: +385 99 746 862 · E-pošta: info@cetina-dizala.hr

Dizala po mjeri Vašeg prostora

Siguran pristup svim
katovima — bez kompromisa.